پذیرش در دانشگاه یدی تپه و دانشگاه ینی یوزیل ترکیه
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

دانشگاه یدی تپه

یکی ازدانشگاه هایی که از معروفیت بسیاری در استانبول برخوردار می باشد دانشگاه خصوصی یدی تپه استانبول می باشد. این دانشگاه برای آن که راندمان بالایی را در پرورش دانشجویان خلاق ایجاد نماید اصول و قواعد سختگیرانه ای در برابر کارکنان و اساتیدی که در دانشگاه یدی تپه در حال فعالیت میباشند صورت داده است.

این دانشگاه در سال 1996 تاسیس شده است و تلاش می کند تا بتواند دانشجویان را برای شرایط پس از دانشگاه آماده نماید. بدین صورت که مهارت های لازم را به آن ها می آموزد تا بتوانند در میان بیشمار تجارت های دنیا مسیر خود را یافته و به فعالیت بپردازند.

دانشگاه یدی تپه مرکزی است برای آموزش های لازم در یک فضای آکادمیک و همچنین جمع آوری اطلاعات که می توانید ادامه تحصیل خود را در این دانشگاه بگذرانید. این دانشگاه آموزش ها و گزینه های مختلفی را برای جمع آوری اطلاعات تدوین و طراحی نموده است تا در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

این دانشگاه دارای رشته های مختلفی می باشد که با انتخاب هر رشته امکانات پیشرفته و متعددی در دسترس شما خواهد بود تا برای ادامه تحصیل خود از آن ها استفاده نمایید. دسته های اصلی تحصیل در دانشگاه یدی تپه موارد زیر می باشد که شما می توانید از زیرمجموعه آن ها رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این دسته ها عبارتند از:

رشته پزشکی / رشته مهندسی / رشته هنر / رشته انسانی

این دانشگاه دارای چندین دانشکده می باشد که رشته هایی که دانشجویان برای تحصیل انتخاب می نمایند در هر یک از این دانشکده ها ارائه می گردد. از برنامه هایی که در این دانشگاه وجود دارد 77 برنامه برای دوره لیسانس / 83 برنامه برای دوره فوق لیسانس / 43 برنامه برای دوره دکترا می باشد.

از دانشکده های موجود در این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود: دانشکده علوم تبلیغات در دانشگاه یدی تپه / دانشکده مهندسی در دانشگاه یدی تپه / دانشکده معماری در دانشگاه یدی تپه / دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه یدی تپه / دانشکده ارتباطات در دانشگاه یدی تپه / دانشکده اقتصاد در دانشگاه یدی تپه / دانشکده پزشکی در دانشگاه یدی تپه / دانشکده حقوق در دانشگاه یدی تپه / دانشکده داروسازی در دانشگاه یدی تپه / دانشکده علوم کاربردی در دانشگاه یدی تپه

ارائه تجهیزات نوین / محیط آموزشی مناسب / ارائه رشته مختلف / بالا بردن رشد شخصیتی و ارتباطی دانشجویان / ارائه شاخه های مختلف ورزشی / طراحی و تولید ماشین های الکتریک و... از دلایل کافی انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل در ترکیه می باشد.

 

دانشگاه ینی یوزیل

دانشگاه های ترکیه هریک دارای خصوصیات و امکانات مختلفی می باشند. یکی از این دانشگاه ها که از امکانات فوق العاده ای برخوردار می باشد و دانشجویان می توانند تحصیل در رشته مورد نظر خود را در آن به انجام رسانند دانشگاه ینی یوزیل استانبول می باشد. این دانشگاه پیامی را به همراه دارد که دانشجویان با پیروی از آن می توانند به اهداف بلند مدت خود دست یابند.

دانشگاه ینی یوزیل در مرکز شهر استانبول واقع شده است و امکاناتی که از آن برخوردار می باشد برای تحقیق و بررسی در اختیار دانشجویان خواهد بود و همین امر باعث شهرت هرچه بیشتر این دانشگاه گشته است. البته به این امکانات با توجه به نیاز اساتید و دانشجویان اضافه می گردد تا این امکان وجود داشته باشد دانشجویان با توجه به معیارها و استانداردهای دانشگاه های اروپایی در تحصیلات خود پیشروی داشته باشند.

در مسیری که شما در این دانشگاه پیش خواهید گرفت 300 فرد که از کارکنان و پروفسورهای دانشگاه می باشند شما را همراهی خواهند نمود. اما مهم ترین پیامی که این دانشگاه به همراه دارد فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند که بهترین گواه برای رسیدن دانشجویان به مقاطع عالی و پرورش هرچه بهتر آن ها می باشد.

این دانشگاه نیز دارای دانشکده های مختلفی می باشند که عبارتند از: دانشکده داروسازی در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده حقوق در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده اقتصاد در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده پزشکی در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده ارتباطات در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده دانش بهداشت در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده هنر در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده علوم در دانشگاه ینی یوزیل / دانشکده هنی و حرفه ای در دانشگاه ینی یوزیل

البته این دانشگاه نیز دارای زیرشاخه ها و رشته های متعددی می باشد و شما می توانید انتخاب صحیحی را از میان رشته های مختلف داشته باشید و تحصیل در دانشگاه ینی یوزیل را تجربه نمایید.

این دانشگاه دارای مجموعه ها و گروه های محتلف دانشجویی می باشد که این مورد می تواند در ارتباطات شما با دیگر دانشجویان و زبان گفتاری شما بسیار مفید باشد. شما می توانید در این گروه ها که همفکر و هم نظر می باشید عضو گردید و اوقات مفیدی را سپری نمایید. از این گروه ها می توان به مجموعه ادبیات و فرهنگ / مجموعه مهندسی پزشکی / مجموعه حقوق / مجموعه سفر / مجموعه رژیم و خوراک و... اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: تحصیل در ترکیه,دانشگاه های ترکیه,دانشگاه های خصوصی ترکیه,آزمون یوس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: